miercuri, iulie 20, 2011

Review: Crema de maini Kräuter

Am lipsit cam mult in ultima perioada, si cu siguranta am sa mai lipsesc :( Ma indispune vremea, desi e soare si foarte cald, imi provoaca o stare de disconfort si prefer sa ma uit la un serial cu un pahar de limonada rece (by me :)) ) Dupa ce m-am uitat la tot sezonul al serialului Shit My Dad Says ( l-am descoperit pe blogul uneia dintre voi, i don't remember who) am inceput un nou serial : Teen Wolf. Este genial! Ma tine lipita de pc :)). So, sa revenim la ale noastre. In urma cu cateva saptamani v-am prezentat 3 produse marca Kräuter, 2 sampoane si o crema de maini. Astazi voi face review-ul cremei de maini, urmand peste cateva zile si a sampoanelor.



Descriere :
Crema de maini cu ulei din sambure si migdale BIO Kräuter

Crema protejeaza pielea solicitata a mainilor impotriva factorilor nocivi din mediu si confera ingrijirea optima si hidratarea de lunga durata. Uleiul din samburele de struguri BIO imbogateste pielea cu componente active, previne iritatiile si imbatranirea prematura a pielii. Uleiul de migdale BIO este un remediu excelent pentru revigorarea unghiilor fragile si casante, mentine supletea pielii, are rol de tonifi ere si hidratare.
Efecte : hidratare intensa, previne uscarea pielii, previne degradarea celulelor epiteliale, efect anti-imbatranire.

Parerea mea:
-are un miros foarte placut, discret, care persista in timp
-textura usoara, cremoasa, usor lipicioasa (dispare imediat ce crema intra in piele)
-parerea mea ca nu se absoarbe atat de rapid dupa cum am mai citit in alte review-uri
-un + pentru hidratare si mentinerea acesteia
-are un pret foarte bun pentru efectele ei- 9,99 lei 100 ml
Mie imi place sa o folosesc dupa ce spal ceva si folosesc diferiti detergenti care imi afecteaza pielea sau dupa ce-mi fac unghile.
Am ramas placut impresionata si o recomand tuturor.

Kisses & Hugs!

Niciun comentariu: