luni, iulie 25, 2011

My New Sweeties & English summary of the post

Hei!
A trecut weekend-ul, nu ca simt vreo diferenta, mai ales ca sunt in vacanta...dar in viata celor dragi mie se vad diferentele, au mult mai mult timp, sunt mai relaxati etc. toate acestea afectandu-ma in a good way :D Eu am avut parte de o zi de weekend mai frumoasa, duminica, maine am sa va povestesc mai mult. Acum sa revenim la subiectul de azi. In urma cu cateva zile v-am spus ca mi-am achizitonat ceva lucruri dragute :D Well these are:


1.Gecuta din blug 
Brand: no name
Pret: 99,00 lei
Desi nu era la reduceri nu m-am putut abtine sa nu o cumpar. Am cautat foarte mult timp asa ceva dar tot timpul gaseam la un pret prea piperat sau nu aveau marimea mea. Ador sa combin o rochie de  vara cu ea sau  cu o pereche de skinny jeans ( de preferat neon color) si un top simplu, trebuie doar sa ai imaginatie si un astfel de gecuta iti poate transforma o tinuta banala intr-una wow ;)

2.Jumpsuit 
Brand: H&M
Pret: 20.00 lei
Am fost foarte fericita cand am vazut ca se gaseste la reduceri. Prima data cand m-am indragostit de ea era la pretul de 62,00 lei, avand in vedere materialul din care este confectionata, am renuntat. Si mai bine :D Imi place foarte mult, chiar daca trebuie mereu sa am grija deoarece se sifoneaza extrem de repede.

3.Sandale

Brand: Benvenuti
Pret:89,00 lei
Trebuie sa mentionez ca iubitul meu le-a observat si mai ales mi le-a cumparat :"> Imi plac la nebunie ca sunt aurii si sunt foarte confortabile. Fata de alte sandale la care simti orice pietricica, ele au o talpa destul de groasa si deloc incomoda. 

Hope you enjoy it!


P.S. M-am gandit sa fac la sfarsitul fiecarui post un scurt rezumat in engleza. :D

English Summary:
Recently I bought some new things. A denim jacket that I love because I can use it in different combinations. H&M jumpsuit that was on sale. Otherwise I wasn't going to buy because the material it is made ​​is quite difficult. And a pair of golden sandals that I love, not only because they were bought by my boyfriend, but because they are very comfortable.


Kisses & Hugs!

Niciun comentariu: