marți, iulie 26, 2011

Maxi dress at concert

Hi!
 Va spuneam ieri ca am avut parte de o duminica frumoasa. Desi de dimineata era urat afara, spre amiaza aparuse soarele.
 Ideea de inceput a fost un film 3D. Dar cand am ajuns in Piata Sfatului am ramas placut surprinsi deoarece avea loc Ursus Evolution Tour. Am prins o parte din concertul lui Grasu' XXL, apoi ne-am hotorat sa bem o cafea la Corona, iar de acolo am urmarit concertul lui Guess Who.
Intr-un final am urmarit si filmul 3D care s-a numit Drive Angry. Mi-a placut foarte mult chiar daca am tresarit de cateva ori. Inainte de a pleca spre casa i-am prins si pe cei de la Zdob si Zdub.
Si acum sa nu transform postarea like a diary one, am sa va arat how i showed:


I wore a maxi dress (brand: no name) with denim jacket combined and Benvenuti sandals. My makeup was simple (foundation, tanning pearls, mascara and little pink&black on the lid).



Hope you liked it!
Kisses & Hugs!


Niciun comentariu: