sâmbătă, iulie 23, 2011

Haul Avon

 Astazi am sa va prezint produsele comandate de la Avon. Urmand mai incolo sa fac cate un review pentru cateva produse. 

Nu am stat sa fac poza la fiecare produs in parte deoarece calitatea pozelor nu este una foarte buna :)) So, let's start:

1.Set " Vacanta ta romantica"
   -Lotiune de corp cu extracte de violeta si lychee
   -Sampon pentru parul fin, lipsit de volum (nu este in poza deoarece nu am de gand sa-l folosesc)
   -Gel de dus All yours
   -3 in 1 Demachiant/ Lotiune tonica/ Lotiune hidratanta cu aloe si ghimbir
   -Geanta pentru cosmetice.
Am comandat acest set mai mult pentru  demachiatul 3 in 1 care este foarte bun, lotiunea de corp care un miros nemaipomenit si gentuta  :x
Pret: 35,00 lei

2.Gel revigorant pentru ochi
    Dorm foarte putin si uneori se intampla sa ma trezesc cu pungi sub ochi, desi nu sunt foarte vizibile, mie mi se par foarte inestetice. Nu stiu daca promite dar merita sa-l incerc.
Pret: 13,99 lei 
Cantitate: 15 ml

3.Fond de ten persistent SPF 12 Extra Lasting
   Aveam nevoie de un nou fond de ten deoarece m-am bronzat, si cu ocazia asta m-am gandit sa incerc un produs din gama Extra Lasting. Eram nehotarata intre natural beige si medium beige, intr-un final am ales medium beige deoarce culoarea pielii mele este mai inchisa si acum bronzata mi se va potrivi, si nu am dat gres :D
Pret: 27,99 lei
Cantitate: 30 ml


4.Apa de parfum Tomorrow
    Pana acum nu am incercat nici un parfum din gama Today Tomorrow Always. Iar acum cateva zile l-am incercat la o prietena si mi s-a parut genial. E diferit de cum miroase in paginile parfumate din catalog, nici nu gasesc cuvinte sa-l descriu. Oricum, sunt foarte foarte incantata de el :x
Pret: 115,00 lei
Cantitate: 50 ml


5.Lac de unghii din gama Color Trend
   Am ales nuanta Party Girl. Eu as descrie culoarea ca fiind una de un peach inchis. Ce nu am observat din catalog este faptul ca are particule aurii, nu sunt prea incantata dar am sa vad cum va arata pe unghiute :D
Pret: 6, 99 lei
Cantitate: 8 ml


6.Decoratiuni pentru unghii White
  Am zis ca daca nu ma pricep la "pictat" unghii si ca ale mele sa arate mai bine, mi-am comandat decoratiuni.
Pret: 6, 99 lei


7.Cercei Montana
  Sa va mai zic sa sunt absolut minunati? Nu  cred ca mai e nevoie :))
Pret: 26, 99 lei


8.Spray pentru improspatarea parului
   Anda Zelenca a mentionat de el fiind un produs bun pentru par in zilele acestea de vara, si m-am decis sa-l incerc si eu :">
Pret: 6, 49 lei
Cantitate: 150 ml


9.Gel cremos fara parfum pentru igiena intima
  Acesta este al 3 lea tub. Nu pot spune decat ca este foarte bun.
  Pret: 7, 99 lei
  Cantitate: 300 ml


10.Spumant de baie
  Intodeauna mi-a placut mirosul de flori de liliac. De ce sa nu fie prezent si in momentele balacelilor mele :D
Pret: 12,99 lei
Cantitate: 500 ml


Am primit cadou 3 monstre Advance Techniques Damage Repair. Si chiar am de gand sa le incerc, nu stiu daca foarte curand deoarece in zilele astea caniculare imi feresc parul cat pot de mult de foehn, placa si ondulator. I let it freeeeee!

Pfiuu! Lunga postare :)) Dupa asta dau fuguta sa ma delectez cu un frappe receeeeeee :x Sper ca acest haul va este de folos.

Voi ati incercat unul din aceste produse sau aveti de gand sa incercati?


Kisses & Hugs!

Niciun comentariu: