miercuri, noiembrie 10, 2010

Back but I will leave again

Uneori stau si ma gandesc...Cate decizii am luat fara sa apelez la ratiune, insetata de dorinta si orbita de orgoliu...tot timpul consolandu-ma ca asta-i destinul. Dar, Doamne, cat puteam sa ma insel, cu cata minciuna ma hraneam zi de zi. Stii?! Destinul ti-l faci tu, nu e "asa a fost sa fie" e asa am vrut eu sa fie, asa am ales eu sa fie. Ca sa ce? Sa-ti para rau, sa versi atatea lacrimi, sa-ti seci sufletul, doar pentru ca nu am gandit, nu am "cantarit" anumite fapte. Am vazut totul asa cum noi am vrut sa le vedem, nu cum erau de fapt, nu esenta lor adevarata, poate incarcata cu atata fericire si lumina pentru noi. Interiorul nostru era sfasiat, in mi si mi de bucatele, durea persista in tine, continua si continua...orgoliu te lovea, te orbea, si ai incetat sa mai lupti cu gandul, sa te zbati, i-ai lasat inimii toata aceasta povara, ca ea sa indeparteze poate, ce nu trebuia, ce poate era usita ta, exit-ul tau catre vindecarea sufletulu...catre fericire. Ca apoi sa ce?! Sa nu te vindeci, sufletul tau sa fie doar impacat cu durerea aceea apasatoare, ce-ti ia din energie si lumina putin, putin, pana absoarbe tot! Dar, totusi tu sa te trezesti, sa apelezi la ratiune ca sa ajungi la concluzia: Ba ce prost am fost! Ah, ce stupid! Nu-mi mai pot aminti de cate ori am rostit asta. Si ma amuz, pt ca de fiecare data cand gresim ne mintim iar: Ei, nu-i nimic, omul din greseli invata. Eu, n-am invatat NIMIC! Exemplu fiind chiar nenumaratele ori in care am spus ce prosta sunt si ca data viitoare n-o mai fac. De ce naiba nu gandim!? De ce ne grabim sa luam decizii pripite doar cu mandrie, inima si orice altceva decat ratiune? Ca sa suferim mai tarziu mult mai tare decat o facem in acel moment, pt ca nu avem rabdarea necesara. Pt ca am zis asta-i destinul, lasand fericirea si scaparea noastra catre o viata mai implinita trecand pe langa noi, neluptand pt ele...mai tarziu sa ne umplem de manie si regret...Tristut!

2 comentarii:

Iasi spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anna. spunea...

buna,frumos blog !

p.s. : multumesc ca te-ai alaturat blogului meu.:)