joi, iulie 29, 2010

There's certain things that should be left unsaid

Trec zile si nopti. Si nu se taraie. Trec repede, repede ca le pierd sirul de multe ori. Vara numai vara nu e. Ploile astea nesuferite ma fac sa ma gandesc la toamna mai mult.

Stiu ca nu mai scriu. Nu pentru ca n-as avea ce, pentru ca n-am cuvinte. E o perioada “speechless”. E mai mult plina de trairi decat de cuvinte. Si parca e mai frumos asa. Dar cel mai aiurea e ca mi-e dor. De ceva ce n-am avut niciodata, dar cu toate astea mi-e dor de “cineva”-ul ala doar al meu.

As vrea sa muncesc ca sa ma ingrop in munca si sa nu`mi mai bat capul cu toate dorintele astea din mine. Dar in lipsa muncii ma delectez cu niste carti. Mai bine zis devorez niste carti. Am ajuns la recordul de a citi aceeasi carte de 20 de ori. Da, stiu, putin cam creepy, dar nu pot sa o las din mana.

Toti prietenii mei au probleme care mai de care mai existentiale. Isi pun intrebari fara sa realizeze ca au raspunsurile in fata ochilor.. iar eu ma simt un simplu observator la problemele altora. Nu ca eu nu le-as avea pe ale mele. Dar cred ca pe mine nu prea ma mai intreaba nimeni. Nu prea mai vorbesc de ceva vreme despre mine. Am observat ca oamenii vor sa fie ascultati si nu mai au rabdarea sa te asculte la randul lor. Eu ma straduiesc sa rezolv problemele familiei si intr-un final, cand mai am timp sau cuvinte, imi mai vars naduful pe aici.

Uneori cred ca oamenii isi pierd compasiunea si intelegerea. Prea ocupati sa alerge dupa diverse iluzii si idei, se pierd pe ei in goana lor idioata. Ma amuza unele din problemele lor atat de majore, pentru ca imi par lipsite de esenta. Nu ca ar fi neaparat superficiali.. dar cred ca pierd din vedere scopul lor. Pacat!

Ma uit inapoi la sutele de texte pe care le-am tot scris prin blog (aici sunt publicate doar o mica parte) si ma amuz teribil de primele texte scrise.. Evolutia e absolut incantatoare.

Pe curand! :*


3 comentarii:

Mihai Calous spunea...

hmmm...mie sincer imi pare ca ai suferit mult de pe urma relatiilor tale, parerea mea este ca trebuie sa stai sa te gandesti ce cauti cu adevarat nu sa incerci mereu altceva. Eu am facut aceeasi greseala ca si tine o perioada foarte lunga de timp si am constatat ca in loc sa ma umplu de fericire cu fiecare experienta noua ma indepartam de ea. Nu mereu o relatie este solutia, daca tu nu stii ce cauti cu adevarat atunci nu va merge nimic pentru ca din moment ce tu nu ai o stare de pace si de multumire interioara fata de tine emani energia negativa care te roade. Sper ca ma intelegi ce vreau sa spun...apropos nu cred ca are legatura cu ce ai scris tu in postul acesta dar eu mi-am formulat raspunsul dupa ce am citit mai multe texte:* bisoux(this in french for kisses)

Mihai Calous spunea...

hmmm...mie sincer imi pare ca ai suferit mult de pe urma relatiilor tale, parerea mea este ca trebuie sa stai sa te gandesti ce cauti cu adevarat nu sa incerci mereu altceva. Eu am facut aceeasi greseala ca si tine o perioada foarte lunga de timp si am constatat ca in loc sa ma umplu de fericire cu fiecare experienta noua ma indepartam de ea. Nu mereu o relatie este solutia, daca tu nu stii ce cauti cu adevarat atunci nu va merge nimic pentru ca din moment ce tu nu ai o stare de pace si de multumire interioara fata de tine emani energia negativa care te roade. Sper ca ma intelegi ce vreau sa spun...apropos nu cred ca are legatura cu ce ai scris tu in postul acesta dar eu mi-am formulat raspunsul dupa ce am citit mai multe texte:* bisoux(this in french for kisses)

Anonim spunea...

hmmm...mie sincer imi pare ca ai suferit mult de pe urma relatiilor tale, parerea mea este ca trebuie sa stai sa te gandesti ce cauti cu adevarat nu sa incerci mereu altceva. Eu am facut aceeasi greseala ca si tine o perioada foarte lunga de timp si am constatat ca in loc sa ma umplu de fericire cu fiecare experienta noua ma indepartam de ea. Nu mereu o relatie este solutia, daca tu nu stii ce cauti cu adevarat atunci nu va merge nimic pentru ca din moment ce tu nu ai o stare de pace si de multumire interioara fata de tine emani energia negativa care te roade. Sper ca ma intelegi ce vreau sa spun...apropos nu cred ca are legatura cu ce ai scris tu in postul acesta dar eu mi-am formulat raspunsul dupa ce am citit mai multe texte:* bisoux(this in french for kisses)
P.S. sunt mishy