sâmbătă, iulie 10, 2010

Back to my old habits


Weekend-ul asta il voi petrece cel mai nebuneste! Cu sau fara tine, nu-mi vei sta in cale,nu-mi poti lua fericirea! Voi trece peste, ma voi comporta cat se poate de matur indiferent de ce decizie vei lua, nu-mi va afecta starea mea de fericire si mai ales vacanta. Imi va fi greu,intradevar, deoarece m-am atasat de tine. Si toate acele vorbe "va sta super bine impreuna", "ce draguti sunteti impreuna", "asa mult ma bucur pt voi", nu fac decat sa ma doboare si mai tare, sa-mi apese grav pe suflet. Dar gata! Voi trece peste, stergadu-mi lacrimile, and i swear this will be the best f*cking weekend!!!And btw, pe viitor imi voi dedica blogul pt fashion, style & co. Momentan ma voi dedica mai mult partii asteia, o sa vin cu detalii si care a foste "sutul" de m-a impis spre asta. Asta nu inseamna ca nu voi mai scrie despre mine si sentimentele mele. Iata si o melodie pe masura unui weekend frumos! kisses



Have a good night!

Niciun comentariu: