joi, iunie 03, 2010

Love me...for me


(press play and read)


Suntem doar noi 2,si nimeni altcineva prin prejma ...Ma simt ca si cum as atarna de un fir si e drum lung pana jos,am incercat sa respir,sa lupt pentru aer,sunt atat de scazuta in timp si nu am unde sa merg,dar TU esti mereu acolo. Cand totul se prabuseste ,si lumea parca la picioarele mele de distruge...TU ma placi. TU ma placi cand sunt un dezastru,cand sunt cel mai mare dusman al meu,TU ma faci sa ma simt frumoasa,chiar si atunci cand nu am nimic de dovedit,si nu mi-as putea imagina cum va fi daca nu vei fi. Nu exista "eu" fara TINE!

Ma auzi ce spun,cand nu spun nici un cuvant. TU esti raza de soare,locul spre care alerg...stii cum doare... Si mi-as dori sa pot afla cum o faci,cu toate imperfectiunile mele TU crezi ca sunt perfecta.

Cand nu e usor...TU reusesti,o faci sa merite....pentru ca nu exista "eu" fara TINE

Niciun comentariu: