vineri, iunie 04, 2010

Iubirea incepe cu...MINE




Iubirea imi face viata mai placuta. Imi face placere sa fiu iubita si sa iubesc, dar adesea uit de mine, persoana pe care ar trebui sa o iubesc cel mai mult. E mai simplu sa iubesc pe altcineva, sa-i accept si calitatile si defectele deopotriva.
Frumuseţea unui sentiment se masoara prin sacrificiul pe care eşti gata sa-l faci pentru el…
Dar ce folos iubirea asta a mea mare, sau a altora daca cred ca nu merit sa fiu iubita, daca nu ma apreciez? Iubirea este temelia vietii, nu are vreo forma palpabila... si nici limita. Reprezinta o energie puternica, capabila de a transforma totul, inclusiv pe mine insumi. Iubirea are putere. Fara iubire, sunt singura, in "intuneric", caut fericirea, dar nu o gasesc nicaieri, fiindca nu pot distinge nimic in bezna. Si este imposibil sa-mi impartasesc iubirea cu altii, daca n-o gasesc in interiorul meu. Eu sunt prima persoana pe care trebuie sa o iubesc. Eu sunt persoana cea mai importanta, prietenul meu cel mai credincios, cel care ramane intotdeauna alaturi de mine.

Niciun comentariu: