luni, iunie 21, 2010

Intr-un loc unde e cald si intuneric…Intr-un loc unde pot sa-ti ascult bataile inimii…


Stiu ca e ceva in zambetul tau de dimineata…am simtit-o pe pielea mea cand m-am trezit langa tine,si te-am simtit langa mine mai mult ca niciodata si mi-am vazut visul cu ochii…sa fim impreuna…Si primesc mereu o notiune a timpului,pentru de fiecare data cand te privesc in ochi o pierd…si vreau sa construim o iubire care niciodata sa nu apuna,si sa le dam peste nas la toti…ca nimeni niciodata sa nu poata rosti cuvintele:”Bucatica voastra mica de Rai se transforma in Iad.intuneric”

Vreau doar sa-ti asculti inima cand te chem,pentru ca altceva nu mai ai de facut…si nu stiu unde te duci,sau de ce dar vreodata cand vei vrea sa-mi zici ”adio”,intai asculta-ti inima…si stiu ca uneori te intrebi,pentur ca si eu fac asta,daca merita sa ne zbatem atat…dar momentele noastre pretioase nu sunt pierdute in van..sunt ale noastre si asa vor ramane mereu…chiar daca la un moment dat (sau poate nu) or sa fie inghitite si nimic n-o sa mai para ce e….e ca sentimentul ca apartii viselor tale…desi nu ai cum….

Si mereu vor fi voci care vor sa fie auzite,si mereuo sa ai multe de zis dar n-o sa-ti gasesti cuvintele…e ca o scena magica,pe care frumusetea a existat cand dragostea a fost mai salbatica decat vantul…

Si poezia pe care mi-ai spus-o cand ne-am trezit,alintandu-mi fiecare particica a fetei cu sarutari.

Barba – barbarie
Gura – gurarie
Nas – pute-a gaz
Ochi – bazaochi
Sprancene – cotofene
Frunte – valatuc
Puc! De turtuluc!

Niciun comentariu: