vineri, iunie 11, 2010

Erase & Rewind



N-am fost niciodata buna la a-mi lua la revedere de la oameni. De multe ori am preferat pur si simplu sa dispar si sa las timpul sa-mi stearga urmele. Dar asta nu e valabil atunci cand ceilalti dispar din viata mea. Am prostul obicei de a ma agata de oameni. De multe ori, chiar de persoanele nepotrivite din mai multe puncte de vedere. Si continui sa vad un ceva acolo unde ramane praful amintirilor. Stiu ca e bine sa privesti numai inainte, dar sunt momentele alea.. tampite in care ti se face un dor care-ti sfasie fiecare particica din tine. In momente ca alea las tot si ma avant in visari tembele. Cum ar fi fost daca…

Saruturi,amintiri vii.Mii de feluri,fiecare amintandu-mi de un el. Doar ca...buzele nu sunt dulci... niciodata dulci. Buzele au gust de rosu si de sange. Si putina aroma de sfarsit.
Caci cu oricare doua buze incepe un sfarsit. Nici prea amar, dar nici prea dulce. Insa din betia lui cu greu te mai poti trezi.Aici e capcana. Iti imaginezi atatea arome, dintre cele mai fine si mai delicioase, dintre cele mai dulci, mai dulci decat mierea. De fapt, nu exista. Aromele se joaca in capul tau pana intri in coma. De gradul 5.



Un comentariu:

neK spunea...

Memories ?
Cine-i in poza?