duminică, iunie 13, 2010

Care cum este!

E claddd si simt cum imi pluteste creierul in propriul suc…sau poate e de la bautura.Ma roggg…:-j

Chestia e ca plutesc acum si sunt fericita.Tocmai am aterizat de la o ieseala.As putea spune ca e startul vechilor seri pline de distractie din “minunatul” nostru orasel.Nu o fi el superb dar faptul ca suntem unul langa altul si plini de nebunii ii da scanteia de care are nevoie.Ce sa zic , ma simt in familie , ei sunt cireasa de pe tort , lumina de la capatul tunelului , stropul de roua de pe frunzele virgine in bataia razelor amortite, mandria noptilor de mai , coronita de pe capsorul premiantului , zambetul inocent al copiilor nazdravi….ei sunt maaaaaaaaaaa.

Dupa cum am mai spus START , nu vreau sa ma mai opresc , vara asta vreau sa ne giugiulim grav si sa ne iubimmm si sa ne pupacimmm si sa avem grija de noi si sa…..

Si sa traim bine cu totiii:)))

Acum poate o sa credeti ca postul este o aiureala sau mai stiu eu ce... am scris tot ce simt eu in sufletelul asta mic si topit de caldura al meu…CARE ESTE. Si maine,adica azi :)) LAGUNAAAAAA!!!! Va pup :*


Niciun comentariu: