joi, iunie 24, 2010

And the reason is you



Sunt a ta si esti al meu...ma iubesti la fel de mult cat te iubesc si eu...zilele mi se par inuman de lungi pana cand reusesc sa te vad...atunci cand iti aud vocea la telefon ma simt mai bine si vocea ta, in timpul zilei, mai ales in momentele astea imi da putere sa fac ce imi propun...imaginea chipului tau e mereu prezenta in mintea mea...dupa ce te vad, ma incarc cu forte noi pentru urmatoarea zi, dar spre finalul zilei sunt deja epuizata si astept din nou, cu nerabdare sa te vad...cred ca stii deja prea bine cat de mult insemni pentru mine si asta nu doar din vorbe...stii, esti peste tot in jurul meu, in razele de soare care se rasfrang in camera mea, chiar si in norii care vestesc ploaia, in picaturile de ploaie, in pustietatea noptii...in fiecare seara adorm cu tine in gand, iar dimineata cand ma trezesc doar tu esti in gandul meu.. o sadesc.

Tot ce e foc in tine arde in mine, fiecare vorba a ta o soarbe cu sete gura mea, iar ochii mei sunt orbi fara privirea ta!

Un comentariu:

Anna. spunea...

ador melodia,si de asemenea si cuvintele tale.

frumos.:x