marți, iunie 01, 2010

Aceasta este o poveste despre o persoana care se descopera pe sine.


Aseara,la 00:00,oficial am intrat in vara, am ieşit pe geam sa fumez o ţigara.Tigara din pachetul luat de la Bogdan. Nu stiu,parca am vrut iar sa mai vad fumul.Oricum,n-am sa ma apuc.In fine... M-a izbit aerul rece al nopţii..şi dorul. Uneori mai doare. Uneori mai am şi suflet. Lucru care după două săptămâni am fost "soo heartless ", ma surprinde placut. Chiar daca acum doare puţin, nu poate decat sa ma bucure ca sufletul meu a revenit. Welcome back...

Concluzia de azi: Never let the fear of striking out keep you from playing the game

SMS: "Ai ochii cei mai frumoşi din lumea asta..."

A da,si azi 1 iunie 2010.Ziua Copilului.Ziua Copilului din TINE! Nu-ti trata tineretea cu indiferenta si nu spune niciodata “niciodata”! Trezeste-te in fiecare dimineata cu cel mai frumos zambet din plicul tau special si stampileaza-ti-l pe chip intreaga zi! Toti suntem frumosi in felul nostru,dar nimic nu e mai pretios decat un zambet din suflet!
Sper sa aveti o zi plina si frumoasa.Cu multe aduceri aminte si multa fericire!

3 comentarii:

neK spunea...

Azinoapte... cred ca era injur de ora 23... m-am pus sa dorm cu castile-n urechi, bucurandu-ma de noul meu mp3...
Si parca ceva ma indemnat sa caut melodia cu numarul 17, care suna cam asa (ai versurile mai jos), melodia asta este una de suflet pentru mine si ma bagat intr-o stare de melancolie profunda, apoi mi-am amintit ca e ziua copilului iar acele sentimente le-am trait cand eram inca un ghindoc...

Si revin c-o poveste veche
Fara pereche, fara pereche
Si nu dragoste straveche
Suntem doar noi 2 si-atat
Am primit despartire nebuna
Fiecare-mpreuna
Am zburat pan' la luna
Am gustat din furtuna
Si apoi ne-am intalnit
Tu o scoica ramasa pe maluri
Peste tine valuri
Eu doar idealuri
Cantece si lauri
Si sufletul pierdut
Mereu lacat c-o singura cheie
Tainica femeie, tainica femeie
Unica idee
Esti visul de demult

Si mai cant si mai sunt si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Esti frumoasa mea, frumoasa mea
Si mai cant si mai sunt si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Versuri Tavy Lazar - Frumoasa mea [2006]
de pe http://www.versuri.ro
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Esti frumoasa mea, frumoasa mea

Simt parfumul durerilor tale
Simti atunci cand doare
Freamat si chemare
Doi copii sub soare
Si-un pas spre viitor
Si cand lumea ne spune anume
Cum gresim si unde
Umbre peste umbre
Striga-ma pe nume
Caci voi veni in zbor

Si mai sunt si mai cant si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Esti frumoasa mea, frumoasa mea
Si mai cant si mai sunt si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Estï frumoasa mea, frumoasa mea

O poti asculta aici
http://www.youtube.com/user/nekparadox#p/a/u/0/3tVYIH2EWlk

Defapt melodioa apartine lui Tavy Lazar, dar eu am auzit-o prima data sub acest nume de BlueScorpion.

neK spunea...

Azinoapte... cred ca era injur de ora 23... m-am pus sa dorm cu castile-n urechi, bucurandu-ma de noul meu mp3...
Si parca ceva ma indemnat sa caut melodia cu numarul 17, care suna cam asa (ai versurile mai jos), melodia asta este una de suflet pentru mine si ma bagat intr-o stare de melancolie profunda, apoi mi-am amintit ca e ziua copilului iar acele sentimente le-am trait cand eram inca un ghindoc...

Si revin c-o poveste veche
Fara pereche, fara pereche
Si nu dragoste straveche
Suntem doar noi 2 si-atat
Am primit despartire nebuna
Fiecare-mpreuna
Am zburat pan' la luna
Am gustat din furtuna
Si apoi ne-am intalnit
Tu o scoica ramasa pe maluri
Peste tine valuri
Eu doar idealuri
Cantece si lauri
Si sufletul pierdut
Mereu lacat c-o singura cheie
Tainica femeie, tainica femeie
Unica idee
Esti visul de demult

Si mai cant si mai sunt si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Esti frumoasa mea, frumoasa mea
Si mai cant si mai sunt si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Versuri Tavy Lazar - Frumoasa mea [2006]
de pe http://www.versuri.ro
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Esti frumoasa mea, frumoasa mea

Simt parfumul durerilor tale
Simti atunci cand doare
Freamat si chemare
Doi copii sub soare
Si-un pas spre viitor
Si cand lumea ne spune anume
Cum gresim si unde
Umbre peste umbre
Striga-ma pe nume
Caci voi veni in zbor

Si mai sunt si mai cant si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Esti frumoasa mea, frumoasa mea
Si mai cant si mai sunt si respir si vant
Si numar primaveri pt ea
Esti culoare esti stea, nebunia de-a vrea
Estï frumoasa mea, frumoasa mea

O poti asculta aici
http://www.youtube.com/user/nekparadox#p/a/u/0/3tVYIH2EWlk

Defapt melodioa apartine lui Tavy Lazar, dar eu am auzit-o prima data sub acest nume de BlueScorpion.

^PaWLy spunea...

ce frumosss 8->