sâmbătă, mai 22, 2010

Take off my love,take off my mind



Dimineata... O dimineata banala,la fel ca si celalalte. Se pare ca vremea nu vrea se indreapte,ploua ploua si iar ploua. Sunt multe lucruri care-mi lipsesc. In fiecare zi. Si-mi zic mereu ca va fi mai usor, ca e intr-un loc de mii de ori mai bun decat asta. Dar asta nu-mi poate lua durerea. Si nimeni nu-i va putea lua locul vreodata.Lucurile se misca, oameni merg mai departe. Sunt lucruri naturale ce vin odata cu timpul. Senzatii si sentimente care te schimba, care ma schimba. Maturitate, intelepciune, intelegere, iubire. Toate ne transforma in moduri pe care nu le putem exprima in cuvinte si pana la urma nici nu trebuie sa o facem. Unele chestiuni trebuiesc simtite nu vorbite.
Stii...Uneori cred ca in mintea mea eu iubesc pe cineva si el ma iubeste inapoi.

Uneori, ma simt iubita si iubirea-mi da putere.

Uneori ma doare asa tare si as vrea sa acopar golul.

Uneori imi pun pantofii cu toc.

Uneori plang.

Uneori rad.

Uneori zac pe un fotoliu si astept.

Uneori ma gandesc ca cei mai fericiti oameni sunt cei care sunt iubiti.

Uneori prietenele imi dau motive sa zambesc,chiar daca vreau sa urasc lumea.

Uneori as vrea sa ma ia de mana si sa stiu ce inseamna asta.

Doar ca alteori sunt doar eu. Si mintea mea extrem de inventiva. Ar trebui sa nu mai caut ceva acolo unde e nimic. Planuri zadarnicite. Promit sa incerc sa nu mai planuiesc iubirea!

Cafea si ganduri matinale. Si dor. Everyone moves on. It’s natural!

Niciun comentariu: