joi, aprilie 01, 2010

You’re the only exception


Chiar nu vreau sa fug…ma doare prea tare…dar macar odata in viata vreau sa ma resemnez…sa nu mai plang si sa fac pe victima.Nu rezolv nimic daca sunt negativista si am atitudinea asta de fronda impotriva situatiei mai bune.Si da chiar nu mai vreau sa fug,dar de fiecare data apari tu,in mod direct sau indirect…si ma simt pe moment atata de plina de viata,ca niciodata…Poate suntem prea tineri,si nici macar nu stiu ce e real si stiu ca niciodata n-am vrut un lucru atat de mult,niciodata n-am vrut pe cineva asa de tare.

Daca te las sa ma iubesti,te rog fii cel care o sa-l ador.Daca o sa vii la mine,fii cel care mereu l-am cautat.

Ajuta-ma sa revin cu picioarele pe pamant,din ‘naltul norilor.Stii ca simt o senzatie de sufocare,dar dau vina pe acest oras,il urasc pur si simplu..Oricum nu e asta…De ce resping ce ma arde pe dinauntru?Adanc,in profunzimea inauntrului meu abea mai respir,dar tu vezi doar un zambet…Si nu vreau sa te las sa-mi scapi,pe bune vreau doar sa stiu…

Sa stiu ca o sa fii atent in fiecare minut cu mine,ca o sa-mi spui ca ma iubesti doar cand o simti,ca o sa ne impacam repede dupa fiecare cearta,ca o sa petrecem clipe de neuitat impreuna,ca atunci cand nu-ti convine ceva la mine o sa-mi spui,ca o sa fii mereu al meu si in clipa cad incetezi sa mai simtit ceva pentru mine sa-mi spui in fata,ca mereu o sa fim sinceri unul cu celalalt,ca n-o sa avem secrete,ca o sa fim copiii-adolescenti,maturi si mosuleti in acelasi timp….sau pe rand….Vreau sa parcurg orice etapa a acestei nenorocite vieti ..cu TINE!

P.S N-a fost doar o simpla coincidenta cum ne-am cunoscut![soarta ne vrea impreuna]

P.S1 Te cam plac pizda matii:P


Un comentariu:

Robb spunea...

In ciuda transformarii blogului tau in "jumatate fashion blog" ( daca imi aduc bine aminte ), postarile "de succes" au ramas la fel de tari, bravo, bestial articol.