vineri, aprilie 02, 2010

Aprilie


Scuteste-ma te rog cu minciunile tale si da-te din calea mea.

Parca v-ati vorbit toti: si Tu si Martie si Februarie, sa ma rascoliti pana ajung la disperare,sa incep sa confund trotoarul cu soseaua, sa nu mai stiu care e Apusul sau Rasaritul.

V-ati jucat cu sufletul meu pana l-ati distrus.Si acum se schimba.

Ma tem de schimbare.

Ma tem s-o iau de la capat si sa incep o noua istorie, sa-mi parasesc trecutul printre cartile vechi acoperite de praf,fara a le mai sterge vreodata.

Urasc ceea ce ati facut si nu va voi uita niciodata!

Am ajuns a fi un o sabie care scuipa foc,care niciodata nu strapunge pe nimeni,doar raneste din greseala cu flacarile ei.

Pasrca totul se intoarce impotriva mea: vantul imi schimba infatisarea, florile nu isi mai impart mireasma cu mine si Soarele ma ocoleste,gasind motive cum ca a uitat sa ma salute.

Insa stii ceva Dragule?

Toate lucrurile au un sfarsit si sunt hotarata sa inchei ultimul capitol cu Tine.Ai face bine daca nu te-ai mai strecura in viata mea cu atata viclenie,caci pana anul viitor iti vei schimba radical caracterul si parerile.

Ramas bun.

2 comentarii:

Anisiaa spunea...

pff...este atat de dragut articolul asta :X

Offshore spunea...

f faina poza:)