luni, martie 08, 2010

Official girl

Se pare ca Iarna nu si-a putut lua ramas bun de la noi.Parca faptul ca asteptam atat de tare primavera a infuriat-o atat de tare incat si-a permis sa se rastoarne peste Martie si sa rabufneasca,sa arunce din toate partile cu frig si fulgi ca de vata.

Ferestrele camerei mele,parca si ele sunt posomorate,nu imi pot inunda camera cu lumina si caldura asa cum si-ar fi dorit. In vaza,ghioceii au capul plecat spre pamant si petalele au inceput sa li se ingalbeneasca de tristete si dor.E ca si cum nu i-ar mai uimi nimic in jur si sunt in cautare de ceva.Acel “ceva” pe care nu au ocazia sa il priveasca si sa se bucure de el din pricina ta,draga Iarna.

Dar,oarecum,azi ma regasesc in tine.

Privindu-te,parca ma oglindesc in peisajul tau de azi.Si ma nelinisteste.

In zilele ce`au trecut,am inghetat totul cu privirea si am crapat in patru cu un singur cuvant.Au fost necesare decat cateva minute pentru a creea un lac imens in fata mea,topind toata dragostea si fericirea lor.

Si nu-mi parea rau.

Dar nici bine nu ma simteam.

Ma sufocam in patul visurilor mele si remuscarile ma cioparteau din toate partile.

In acele clipe nu mai cunosteam culorile,nu le vedeam rostul aici,parca nu se potriveau nicaieri.

Stii,eram ca tine..de`un alb imaculat si rece ca gheata.Fara sentimente si cu replici dure.

Dar am stat si m-am gandit..Merita ziua de azi sfarsitul pe care i l-am dat eu?


Obsesie:


Un comentariu:

Robb spunea...

Super articolul asta! Si melodia imi place! Keep it straight !