duminică, martie 14, 2010

Post normal


Deci,in primul rand trebuie sa mentionez ca eu chiar nu mai am timp,sau mai bine spus nu mai pot(vreau) sa-mi fac timp pentru a posta.Am program destul de incarcat,mai ales ca fac naveta la Brasov in fiecare zi,iar asta ma oboseste foarte tare.
Anyway,intr-un fel e bine,pentru ca mai evadez din orasul asta imbacsit si plin de microbi. O lume mai incuiata si mai idioata decat aici nu am intalnit,sau ba da,dar in sate uitate de lume,nu in orase.Ca deh` Zarnestiul e oras domne,si trebuie tratat ca atare,pacat ca locuitorii nu sunt oraseni. Gandire ioc! Mno,acum generalizez,pt ca Slava Domnului mai sunt si persoane de bun augur.
Ce ma deranjeaza cel mai mult in acest oras? Gandirea prea putin dezvoltata,mintea incuiata si ne expusa exteriorului,noului. Daca depasesti barierele normalului,bine-nteles,nu ajugandu-se la extreme,esti incoltit de priviri,vorbe,barfe. Si de ce ma deranjeaza? Pentru ca ajungi sa nu te simti in largul tau si tot timpul esti stresat/a de cum arati.
Ma deranjeaza si toti "smecherasii" care lucreaza pe taxi,cu muzica blana si plini de ei.Da,sunt multi care au masina lor,si ca sa spun asa "transformata" in taxi,nefiind cazul aici,in Zarnesti.,pt ca taxiurile sunt de la firma.

Am multe de spus,dar n-are rost.
Ma supara vremea.Soare cu dinti,cum obisnuiesc sa spuna parintii sau bunicii nostri.Sunt foarte stresata cu scoala. Nu pot sa-mi dau seama cat de repede trece weekend-ul,si cat de repede vine luni,si prima ora fizica.

Am dat azi peste site-ul lui Dj Sava,am fost placut impresionata. Nu-l prea ascult,pentru ca e prea comercial,dar am zis totusi sa ma aleg cu ceva de la el,ca vorba aia:tot ce-i moca e bun :)) Mix de 1h si cateva min,numit Soul Drop. In fine,foarte frumos si "gadilitor urechii".M-a facut sa-mi schimb parerea despre mosulica ;))

Va pup si sa ne citim cat mai curand!

Niciun comentariu: