sâmbătă, martie 06, 2010

She wrote, she was waiting for you


Nu stiu ce vreau si daca vreau ceva anume,nu
stiu daca sunt fericita sau e doar un fel de scut ce l-am creat
spunandu-mi ca nu mai vreau sa ma doara inca o data,sau poate doar un
sentiment de scurta durata,nu stiu daca ma mint singura sau chiar sunt
bine,nu stiu daca imi lipseste ceva si anume tu..Nu stiu daca ceea ce am
facut a fost gresit sau nu,sau am actionat pe moment.Nu stiu daca voi
regreta,sau daca e asa zis
un
vis implinit.
Nu stiu unde esti si daca esti..bine,nu stiu
ce simti.

Tot ce stiu este ca e ceva in mine ce se simte
prea puternic,e ceva ce se raspandeste in tot corpul meu,ce imi ocupa
pana si mintea.


Si pastrez
acea parte pe care am putut sa o iau din tine,neintentionat,o pastrez
adanc in sufletul meu,si stiu ca nu ai cum sa ma parasesti vreodata.


Niciun comentariu: