miercuri, martie 03, 2010

Martie






Sa ti-o spun p-aia buna,abia asteptam sa vii!Parca Iarna s-a jucat cam mult cu sufletul meu anul acesta.Aveam nevoie sa ma revigorezi si sa-mi mai spui cateva tipsuri in privinta frumusetii,pentru ca tu esti mereu in concurenta cu Vara.

Nu ma intelege gresit,nu am nimic cu nimeni,insa Primavara ma linisteste si ma rasfata.Ma lasa fara glas si imi arunca un pumn de fluturi in stomac pe care niciodata nu ii pot stapani.

Poate ca,e prima data cand se intampla sa nu am nimic sa-ti spun.

M-ai luat pe nepregatite desi stiam ca vei aparea in curand.

M-am molesit de tot,Martie,infloreste-mi din nou ochii si arunca-ma undeva pe o campie inverzita!Uita-ma acolo 31 de zile si trimite Iepurasul lui Aprilie sa ma trezeasca!Arunca mireasma ta si pe la geamul meu si lasa-ma sa visez..Mult..

Multumesc pentru flori si da..ai dreptate..

Sufletul are motive pe care morivele nu le stiu..

Te sarut!

Niciun comentariu: