luni, martie 15, 2010

Love?No thanks!


Hahaha :)) Ma plangeam ieri ca trece prea repede weekend-ul,ei uite ca eu mi l-am prelungit :"> Nu asta era scopul meu,aveam de gand sa nu merg la istorie,aceasta fiind a2a ora m-am decis sa merg la scoala la 9,darrrrrrr...e prea bine acasa :)) Partea urata este ca nu mai am bilete care trebuiesc semnate de parinti,so...what can i do? :|

Problema e ca nici n-am prea dormit aseara,insomnie produsa de mii de ganduri. Ieri,m-am despartit(de data asta pe bune) de el.Am observat ca oricat as incerca nu ma mai pot implica intr-o relatie serioasa.Adica sincer nu le mai vad rostul dupa ultima tentativa nereusita.Mi se par aiurea toate incercarile alea de a fi pe placul persoanei iubite,toate declaratiile si juramintele .Pur si simplu ma lasa rece.Nu mai cred in ele.

Dragostea e un lucru inventat de un vanzator de flori,doar pentru a avea o "vanzare" mai mare.Dragostea nu exista,exista doar dorinta mistuitoare de a avea pe cineva alaturi cu care sa iti imparti greutatile si caruia sa ii reprosezi esecurile tale.Nu exista dragostea acea mare si nemuritoare in realitate,o intalnim doar in romanele de dragoste sau in povestile de adormit copii ,unde finalul este"si au trait fericiti pana la adanci batraneti".Eu m-am saturat pana peste cap de declaratii de dragoste fara fond,de priviri inselatoare sau mangaieri artificiale.

La naiba cu dragostea ,la naiba cu declaratiile de dragoste deja toate imi provoaca greata si o stare de anxietate.Mai bine singur,lipsit de scrupule, gata sa dai la o parte pe oricine iti sta in cale ,intr-un singur cuvant NARCISIST.

Intrebare:Ce poate fi mai bine decat sa iti pese de tine si doar de tine,sa fii tu centrul universului tau?
Raspunsul:NIMIC!

Just think about it!



2 comentarii:

aglowthoughts spunea...

asta crezi acum, probabil din inertia momentului respectiv.
nu pretind ca ceea ce urmeaza sa spun sa fie luat ca atare si sa ti-l insusesti...
insa, dupa parerea mea, e doar gustul acela amar de dupa o relatie, atunci cand realizezi ca tu ai depus efort si nu ai fost rasplatit s.a.m.d.
spui acum, in momentul asta, ca nu crezi in dragoste pentru ca nu exista. ba exista si uite in cate mii de forme. probabil ca o sa vina cineva dupa care vei ramane uimita candva... si atunci o sa spui cu toata taria ”am gasit dragostea”.
nu te pripi, ca nu stii niciodata cand va veni momentul sa mergi mai departe si de acolo o sa iasa iar alte momente, articole si evident sentimente frumoase.

take care :)

Iulia spunea...

Foarte frumoasa poza :)