miercuri, februarie 24, 2010

Gol în minte, gol în suflet, gol în ochii goi, ciudaţi...

Dacă eu îmi doresc ceva, îmi doresc să fiu iubită aşa cum sunt, pentru că eu te pot iubi aşa cum eşti. Sufletul nu se vindecă decât prin iubire, să nu cumva să uiţi asta vreodată.

Dar....

Ne-am obişnuit să trăim în încaperi şi să nu vedem altceva decât ferestrele de lânga noi. Pe măsura ce ne obişnuim, uităm soarele, uităm aerul, iar pentru că nu avem vedere, mai târziu ne obişnuim să nu privim afară.
Ne obişnuim să ne gândim că persoanele apropiate nouă nu vor fi mereu acolo,că suntem ignoraţi tocmai atunci când avem nevoie să fim văzuţi.
Ne pierdem uşor pentru că ne raportăm la ceilalţi. Acum e gri...ca ochii tăi..ca respiraţia mării..ca jegul ce-mi circulă prin vene...

Dacă nu greşim niciodată, dacă nu riscăm şi nu ne aruncăm măcar o dată fară să ne gândim cât de lung e drumul pâna jos, cum să ne aşteptăm să găsim mâinile potrivite pentru inima noastră?Eu una a trebuit sa iau o lovitura zdravana pentru a primi in ajutor mainile prieteniei!



Pentru că aşa suntem noi, o să murim fără să ştim că în afară de fericirea noastră imbecilă mai există şi altceva. Azi sunt supărată. Azi sunt tristă. Puţini dintre noi apreciem ce avem aici, aproape. Batem câmpii şi aberăm aşa, de dragul de a o face. Mă, a dracului viaţa asta.

3 comentarii:

eLena. spunea...

da, am inteles tot :|
pe scurt: nu va mai fi ca inainte.
te-ai schimbat, m-am schimat lucru ce nu mai conteaza...
cat despre locul meu acolo la tine in suflet, nu prea cred k mai exista :-j...Prietenia, asa o fi:exista sau nu a existat deloc :|
in fine, nu mai zic nimic :|
ai grija de tine, aveti grija de voi
:*

eLena. spunea...

si app te-am scos din top, vroiam sa-ti las comm', dar se pare k il ai privat
aq` sper sa fi multumita si fericita k am facut asa cum ai vrut
:)

Andea spunea...

Tine minte: vremurile bune aduc prieteni, vremurile grele ii incearca!

..dar se pare ca uneori uiti asta si cred k intelegi destul de bn la ce/cine ma refer!

ps: nu e vb de mn! :D