luni, februarie 01, 2010

Februarie

Nu am cafeaua langa mine sa incep ziua cum se cuvine,insa nu e timpul tarziu,

Cu tine pot face ce vreau,corect?

Imi pot permite poate un sejur la mine in pat cu iubitul meu pe 14,

Lenevind si alintandu-ne la razele tale lenese de soare.

Sau poate as prefera chiar azi sa ies pe balcon cu patura de lana savurandu-ti

Mirosul.

Stii,mie nu-mi place sa uit,si iarna asta a fost parca rupta din povesti.

Am toate cele 4 zane aproape si obstacole,vrajitori si capcauni la fiecare pas.

Dar nici macar focul Dragonului nu-l impiedica pe Print sa ajunga la mine.

Doar s-a inventat zapada!!

Te rog Februarie,fa-ma sa te pun in rama,esti cel mai indragostit dintre toti,

Insa sper ca de data asta sa faci alegerile corecte.

Sa-ti vand un pont?

Lui Martie ii plac tare mult crengutele de brad impodobite cu putina zapada si dragoste.

Adora sa ii canti din suflet “Vine,vine Primavara”

Si chiar si-ar dori sa-i pregatesti cafeaua,nu uita: o lingurita de prospetime si una de nou.

Sa nu uiti s-o aduci acasa la 00:00 pe 28!!

Si nu uita: nu ai intotdeauna nevoie de un motiv pentru tot ceea ce faci.

Niciun comentariu: