duminică, februarie 28, 2010

Arata-mi cum sa te iubesc, caci nu mai stiu…

Mi-ar placea sa scriu mai mult, dar recentele evenimente din viaţa mea tumultuoasă ma impiedica . Oricat as dori sa ma descarc, de data asta mi-e puţin imposibil.

E ciudat cum se aseaza lucrurile. Cum ne schimbam drumuri si ni le intersectam ani mai tarziu, atat de diferiti de cum eram. Cu bagaje noi, cu alte ganduri, cu cearcane si puţin mai sifonati de viata Totusi caţiva dintre noi isi mai pastreaza în ochi.. speranta de mai bine.

"Te iubesc" paleste în viaţa adevarurilor dure. Ce-i frumos e sters de tristeti cotidiene si ajungi sa te intrebi de ce. Putin timp.. putin loc.. putin din toate. Tot ce vrei e sa prelungesti momentul. Ma uit in jurul meu la oameni care au facut alegeri de dragul alegerilor, apoi descopera ca puteau fi atat de fericiti.. Dar poate daca nu gustam constant din amaraciuni, uitam sa apreciem fericirea. Poate.

Pasesc cu taria credintei mele în binele care va veni, si zambesc. Pentru ca atunci cand ti se inchid toate usile si geamurile, e timpul pentru noi inceputuri.

Unul dintre el fiind tu .
Lucrurile care-mi plac la tine: Scanteia din ochi, caldura trupului, respiratia ta pe gatul meu ce freamata, atingerea mainii tale, mirosul parului, bunatatea zambetului, puterea din privire, sarutul tau pe buzele mele, trupul tau lipit de mine, dezmierdarea atingerii tale, acel sentiment, sunetul vocii, duiosia imbratisarii, calmul prezentei tale, bataia inimii, promisiunea de maine, splendoarea sarutului, magia mainilor, toate astea si inca…

Niciun comentariu: