miercuri, ianuarie 06, 2010

Te urasc pentru ca nu pot sa te urasc




E atat de tarziu ca sa pot intelege toate lucrurile exact asa cumt sunt. Intunericul imi provoaca o stare de neliniste si imi opreste pur si simplu creierul. Ma face sa ma gandesc strict la lucrurile pe care acesta le ascunde, lucruri care pentru multi nu exista. Deci nu pot sa ajung mai departe de atat. E ciudat faptul ca lucrurile simple, sunt de fapt atat de complicate incat uneori ratiunea umana nu le poate percepe.Toate lucrurile simple au cel putin un detaliu. Imi plac detaliile. Acestea dau lucrurilor culoare, unicitate,sens. Imaginati-va o lume fara ele. O lume in care toate lucrurile ar fi exact la fel , toti am fi la fel, fara sa ne diferentiem: ara sa stim daca suntem indragostiti de o anumita persoana. Ar fi ceva absurd, ceva nu ne-am dori sigur.
Te urasc pentru felu in care imi citesti gandurile.
Te urasc cand minti.
Te urasc pentru ca ma faci sa rad.
Te urasc cand nu esti prin preajma mea.
Dar cel mai mult te urasc pentru ca nu pot sa te urasc-nici pe aproape,nici putin,nici deloc...

Niciun comentariu: