duminică, ianuarie 24, 2010

Soon this space will be too small


Totul incepe cu mine…cu tine…cu personalitatea noastra,cu tot ce tine de noi.Zburam adesea printre oameni tristi si obositi de vreme si fugim printre cuvinte goale fara sens,care ne pateaza cu fiecare rasuflare gandurile pline de vise si speranta.Simt ca nu mai pot sa ating nimic,stau in gol si gravitez in jurul miilor de spargatori de vise.Urasc atat de tare zambetele false si rasuflarea rece a fantomelor dulci si inselatoare…va urasc.Din pricina voastra nu mai pot sa simt,sa visesz,sa port o conversatie normala,nu mai am incredere si doare ca totul din voi se stinge mult mai mult pe zi ce trece.Sunteti reci si mie mi-e cald…..Ma simt mandra ca nu sunt ce sunteti voi…Mi-e bine.
Timpul se opreste.Clipa se dilata.Parca toti sunt in slow motion si tu vrei sa continui sa alergi,dar te trag dupa ei.Poate ca nu castig,dar nu pot fi invinsa.Dar stii ce?Am sa te las sa ma citesti pana in zori,cand am sa ma trezesc si am sa plec spre ideal.Ma voi avanta spre pacat si voi sterge urmele cu un simplu gand.Cine nu ar prefera sa fie mai prost de fericire decat mai destept din nefericire?Cateodata sunt confuza despre lucrurile care consider ca sunt evidente,dar ce eu cred ca e evident,evident ca nu e evident.Sunt momente in care crezandu`te ca esti mai mult decat esti, nu vei inainta niciodata spre ceea ce`ti inchipui ca esti .Si continui.Si spargi,si rupi si-arunci vorbe grele in fiecare colt.Cateodata nici nu stii despre ce vorbesti,dar o faci.Ti se pare absolut normal ca cineva sa-ti suporte capriciile,toanele.Dar tu?Ai face fata tuturor provocarilor?Tuturor jignirilor si privirilor inecate de ura a fiintelor din juru-ti?Cu siguranta vei spune da.Pe moment.Dar ramai intre 4 pereti la un momentdat si incepi sa gandesti si sa analizezi fiecare particica.Si nu te simti bine.Poate doar vinovat.Vinovat din cauza faptului ca da,e intr-adevar destul de tare sa crezi pentru o secunda ca ai lumea la picioare.



WHIGFIELD -- right in the night

Un comentariu:

Anonim spunea...

doamne cat de frumoas poate sa scrie fiinta asta 8-> ;x