duminică, ianuarie 17, 2010

Scrisoare catre ea

Stii, ma asteptam sa doara mai tare. Sau un timp mai indelungat. Ma asteptam sa am nevoie de tine. Poate pentru ca esti erai una din putinele, foarte putinele, persoane de la care aveam asteptari mai mari. Hm. Poate ca am invatat in sfarsit ca nu merita. Si oricum, de ce ar merita cand exista persoane ca tine care sa ma dezamageasca atat? Deci poate ca m-am maturizat.

Te intrebi probabil care-i scopul scrisorii. Sa iti multumesc. Ca mi-ai aratat cum poti fii. Stii, credeam ca eu sunt javra. A, da. Spuneai ca lucrurile se intorc,ca nu trebuie sa mint,ciudat,pt ca tu ai facut acelasi lucru,nu ai mintit dar iei partile rele unei persoane si le folosesti cu scopul de-ati crea tie o eticheta de "fata buna". Iti sugerez sa iti alegi cuvintele mai atent de acum incolo, pentru ca se intorc impotriva ta.

Nu iti spun asta pe mess, sau la telefon, fiindca m-am plictisit. M-am plictisit sa port o discutie care oricum nu duce nicaieri. Si m-am plictisit de aceeasi fraza “eu n-am facut nimic, te-ai suparat degeaba,si ai grija”. Nu ma supar pe una din cele mai bune prietene doar pentru ca am chef de cearta.Te iubesc,si inca cat,dar nu mi-ai fost alaturi atunci cand am avut nevoie de tine,pt ca ai crezut ca eu nu iti vreau binele si l-ai ascultat pe el.Dar pt ca stiam ccat de mult inseamna el pt tine ti-am respectat alegerea.Dar intr-un final ti-ai dat si tu seama ce fel de persoana era si cat te-a facut sa suferi...asa tu reintorcandu-te in viata mea.

Dar te rog sa-mi fi alaturi atunci cand sunt buna dar si atunci cand sunt o scorpie,lasa-ma sa-mi dau seama singura de gresile pe care le fac.Daca chiar era vorba de el (Ionut),ca nu vrei sa sufere i-ai fi spus lui,nu lui Luci.Nici nu l-ai cunoscut ,dar tu singura ai facut tot posibilul sa intri in contact cu el,spunandu-ti inainte ca nu vreau asta.

In concluzie, si asta este ultimul lucru pe care ti-l spun, sper ca a meritat. Sa tii mai mult la orgoliul tau decat la mine. Dar heeei, oricum Luci si Ionut iti sunt mai buni prieteni decat mine, nu? Si nu, asta n-a durut deloc. Decat pe tine te doare si doar tu esti victima in toate astea, right?

Hai te-am pupat.

Later edit
Poate am fost prea directa,prea rea.Te-am pierdut pt un baiat odata,nu vreau sa te mai pierd inca odata.Te iubesc dar vreau sa ma accepti asa cum sunt eu,cu bune si rele. O sa fie bine!

Niciun comentariu: