vineri, ianuarie 01, 2010

Primul post pe 2010


Cum mi-am petrecut eu revelionul?Acasa,cu ai mei.De ce?Pt ca scumpul meu iubit a lucrat si cineva nu m-a invitat,restul ofertelor necovenindu-mi,vreau sa-l fac cu cei dragi,nu necunoscuti.Poate spuneti ca e bine,in familie,la la la...NU!
Un sfarsit groaznic! Pt ca am pronuntat un "Nu vreau!" si un "Inchide usa..."m-am trezit cu un monitor spart,cabluri din pc scoase,apoi eu luata la palme,a da si o usa scoasa din tatani...batuta de tata :-j Scandal,de cacat tot!
Ma gandeam sa nu postez despre asta,dar pt ce cacat sa nu?Adica aici imi exprim toate sentimentele,gandurile...de ce sa ma feresc?!

Chestia e ca am inceput anul 2010 foarte frumos si sunt sigura ca 2009 a fost un an bun si-l vreau inapoi...
Deci An nou fericit voua!

Multumesc simpati` meu pentru melodie ;* te iubesc

2 comentarii:

eLena. spunea...

alaturi de tine mereu !
si nu zic o sa treci si peste asta, ziC impreuna trecem si peste asta k sunt langa tine.
TE IUBESC ALY !!!

Alex spunea...

simpati'... am dat de blogu tau si uite pana unde am ajuns... am citit postu' si am vrut sa te sun.. dar nu mai am nr tau. :(... "suna.ma sau da-mi un msj.. un beep cva :))) vreau sa vbsc cu tn :D ( 0764846275 dak nu il mai ai )