sâmbătă, ianuarie 02, 2010

Ianuarie


Ai schimbat totul.

Nici muzica nu mai suna la fel desi poate o ascultam in continuu de vreo 3 ani.Totul e mai viu,mai frumos,mai limpede.Sunt de-o tristete coplesitoare si parc-abia astept sa scot capul pe usa sa gust din tine.Am mai aruncat o cutie cu amintiri in geamantanul vietii mele si nu-mi pare rau.Nu-mi pare rau ca vi si iei locul fiecarui an,ca doar tu ai dreptul sa dai startul.Adica poate ca si Aprilie l-ar fi putut da,insa tot n-ar avea farmecul tau.


Stii ce e ciudat?Nu am cafeaua langa mine.E ciudat cum imi poti distrage atentia de la lucrurile care imi plac sau poate..imi placeau.As vrea sa te pictez,chiar daca nu am talent.As vrea sa te cant,chiar daca nu stiu sa compun.As vrea sa scriu nu una,ci o mie de pagini despre tine,insa nu vreau sa ma gandesc la ce-mi aduci sau ce mi-ai putea aduce.

Anul asta e despre mine,Ianuarie.

Am sa urc inca o treapta,poate chiar doua sau,de ce nu,trei.Voi pasi adanc cu tine in Nou si-mi voi face un dush cu dragoste si pasiune.Si iubire.

Ne vedem pe Strada Sperantei,in fata Terasei Dorintelor.Nu uita sa-l suni si pe Noroc,sa ciocnim cate un pahar de Fericire!

Te sarut!

Alina

Niciun comentariu: