miercuri, ianuarie 13, 2010

Gresesc?

Uneori stau si ma gandesc cu ce am gresit.

Insa raspunsul nu-l voi stii niciodata.Am lasat intotdeauna loc de “Buna ziua!” nu m-am purtat urat cu nimeni si am stiut sa vorbesc si cu prost,si cu destept.M-am chinuit din greu sa nu depasesc acea “limita” si sa rabufnesc.Am incercat.

Am imprastiat un sac de sentimente intr-o sala ,am pus suflet si am facut ce mi-a dictat inima,am gustat din fiecare scena pe care am urcat,nu am uitat cine sunt si de unde am plecat si n-am stiut niciodata sa fac diferente.Pentru ca nu exista.

Soarele a rasarit si pe strada mea,candva,inmanandu-I LUI datoria de a-mi lumina fiecare zi,poate chiar si noapte,de ce nu?Cu greu am incercat sa-l fac sa-si dea seama ca merge pe un drum gresit cu niste persoane nepotrivite.Nu a inteles niciodata ce ii explicam.Si-a dat seama singur.A realizat cu mintea lui de lemn totul,prea tarziu insa,astfel eu avand de suferit.

Mi-am dat seama la timp ca nimeni nu-i vrea binele nimanui si ne multumim cu ceea ce suntem.Si cu cine.

Si totusi,cu ce-am gresit?

2 comentarii:

Robb spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Robb spunea...

Sau poate nu ai gresit...uite-te in jurul tau ca sa iti dai seama daca ai gresit sau nu, doar privind ce se intampla in jurul tau vei realiza intreaga ta fapta!