luni, ianuarie 18, 2010

Daca as spune lumii ca sunt fericita oare m-ar crede ?


Linistea mi-a cuprins sufletul si mintea . Sangele nu mi se mai zbate ca odinioara . Totul e acum doar un drum pustiu si fara de sfarsit .Sentimentele mele s-au oprit din dansat . Totul in jur tace . Imi aud si sufletul cum respira . Vantul de iarna adie usor si ma alinta . O traire misterioasa imi patrunde trupul. Nu doare . E doar liniste . Imi calauzesc gandurile spre lucruri noi . Aventura incepe . Obstacolele le voi depasi cu zambetul pe buze . Te-am plans , te-am adorat , te-am iertat si acum mi-e bine . Voi fi tot ceea ce vreau . Nu te las in spate , te iau cu mine in amintire sa mai visam din cand in cand impreuna .

Nu sunt trista.
Sunt doar eu cu mine .


♫ Susie Suh - Seasons Change

Niciun comentariu: