vineri, ianuarie 15, 2010

Asculta-mi glasul pierdut .


Ma impiedica sa simt fiorul schimbarii, gerul vietii si caldura lui . Parca ceva imi strabunge sufletul. Incerc sa-l ignor,dar toate acele promisiuni,tot acel amalgam de sentimente ma inunda... Si uite cum nu mai am rasuflare,si uite cum ma doare... Am nevoie de-o scapare,o iesire de urgenta! Dar nu stiu daca o voi gasi, nu stiu unde,nu stiu cand,nu stiu cum.

Poate ca daca voi zambi...dar ma tem ca voi pierde ceva in schimbul lui.Dar poate ca daca voi lasa cale libera sentimentelor si vor avea prioritate maxima,atunci orice simtire asa topeste masca de fier ce-mi ascunde sentimentele .

Strig ,strig si iar strig... ai asurzit sau nu mai am eu voce?! Tu,afurisitule,atunci cand te-am vazut am amutit,si poate ca voi ramane asa pana atunci cand vei aparea si-mi vei gusta gura ,sarutandu-ma apasat... Mi s-au pierdut si cuvintele...le-am folosit anapoda si atunci cand a trebuit sa scriu despre tine s-au irosit... As scrie despre tine,dar cu ce rost? Nu vezi,nu auzi,nu ma doresti,cel putin nu asa cum te doresc eu.

Ah,si acea dorinta arzatoare de a te strange in brate,sa te ating... Nu simti si tu la fel? Te vad,imi junge sa te ating cu privirea. Ia-ma de mana! Nu vor putea sa ne prinda niciodata,asculta-ma,niciodata!

E frig,sunt inghetata. Dar nu vreau sa ma dezghet,asa voi simtii mai putin!Adio cliseu al iubirilor trecute !


Etro Anime - LEt it Go

Niciun comentariu: