miercuri, decembrie 23, 2009

Vreau sa...



Vreau... sa merg cu trenul.
Vreau... sa fie cald.
Vreau... sa plec, departe.
Vreau... ca lumea sa fie roz.
Vreau... sa pot zbura.
Vreau... sa fiu la mare.
Vreau... sa pot sa uit.
Vreau... sa nu mai existe durere.
Vreau... sa nu mai plang de tristete.
Vreau... sa nu-mi pierd increderea in mine.
Vreau... sa nu ma despart de el.
Vreau... sa ma iubeasca mult.
Vreau... sa fiu acum cu... CU TINE.
Vreau......


P.S. Ieri am fost la el,cu el...Am mers la cumparaturi cu mama si sora lui :) Am ramas uimita,adica e singurul care in asa timp scurt m-a prezentat persoanelor importante din viata lui,pe langa prieteni&co. Ceea ce m-a facut foarte fericita...desi sunt nehotarata si nu stiu ce simt..mi-e teama...
Si cand il vad atat de incantat,atat de nerabdator sa-i cunosc si restul familiei.Cate planuri are,si asta incluzandu-ne pe ...noi.Ii vad fericirea in sclipirea ochilor,in zambetul larg...Ahh...nu vreau sa-l dezamagesc,nu vreau sa fiu dezamagita,dar cel mai important:nu vreau sa fiu pacalita!

"Pentru ca nici mie nu-mi place sa sufar,am sa incerc sa nu te fac sa suferi iubito!"
"Ma bucur...si sper sa fie asa..."

Un comentariu:

Andea spunea...

cate nu vreau si eu 8->
:D

faina asa de tine :-"

hai poop ;*

ps: ms pt ajutorul cu torelul ;))
-la fel k de fiecare data- ;))