marți, decembrie 15, 2009

Fior de iarna


O lumina puternica mi-a patruns camera in dimineata asta.Pleoapelor le era teama sa se ridice de frica sa nu-mi raneasca retina,retina innecata in lacrimi,lacrimi care curg neincetat de la prezenta lunii. Stiam ca aceea lumina vrea sa-mi spuna ceva,ceva ce demult astept...Sifonata,pe jumatate adormita,privesc pe geam...ALB!Totul in jur era alb...M-am trezit!M-a trezit! Mi-am amintit!

Stii ce-mi place sa fac iarna?Sa ma joc! Sa reinvie copilul din mine,pierdut printre probleme adolescentine,uitat intr-un colt din suflet...Inghetat in celelalte anotimpuri ,topindu-se acum,in gerul iernii,ce cliseu...

Stii ce-mi place sa fac iarna,dimineata?Sa deschid geamul si sa-mi scot nasucul afara,sa salut cerul din care mii si mii de saruturi cad...Tocmai mi-a fost sarutat varful nasului..s-a innrosit...a inghetat!

Stii ce-mi place sa fac iarna?Sa ma gandesc la tine,in nici o iarna nu mi-ai fost alaturi,in nici o iarna nu am fost "noi".De ce oare? Esti atat de rece incat te temi ca si iarna va fugi de tine?Te ascunzi?Daca da,spune-mi atunci unde.Nu,nu am sa vin sa te caut,voi trimite iarna,poate asa n-ai mai fugii.Poate vom fi impreuna,impartind portocala de la bunica,invaluiti in aroma de scortisoara,impodobind bradul,jucandu-ne cu beteaua,sarutandu-ne...


Brr...fata-mi inundata de sarutari...Ah!Iar am uitat sa inchid geamul,vantul iernii purtandu-ma intr-un vis...purtandu-ma la tine.
Iarna nu esti al meu,dar totusi esti in inima si gandul meu!
Mersi iarna!

2 comentarii:

Andea spunea...

:-w

ti-ai pus acelasi titlu ca si mn:-w

;))

^PaWLy spunea...

pai fara breton...clarrr :))

stratificat adica, cum ar veni in trepte...sau cum sa iti explic....sus mai scurt, si apoi tot mai lung, sau ceva de genu`...

si suvitat, nu ma refer ca imi fac suvite, ma refer la...fiecare suvita sa fie pe treaba ei :))...

sper sa inteleaga aia cand o sa ii explic
:))

siiiii....cat despre id...cerei-l direct soramii :)) ca i-am spus ca il vrei :D ... si ti-l da...

adOrr! :x