joi, decembrie 31, 2009

Ultimul post pe 2009.La multi ani!

Chiar ma gandeam aseara la anul din care mai e foarte putin si am realizat ca am pierdut o groaza de chestii,ca a fost cea mai urata vara(aproape,mai putin partea cu marea) din viata mea,ca mi`am pierdut singurul prieten ce l-am iubit si am suferit,ca am ignorat sfaturile parintilor si n`am ajuns nicaieri…si inca alte lucruri..Dar pe urma mi`am dat seama ca asa…numai asa..am avut sansa sa`mi fac prieteni noi…sa reinvii prietenii uitate,sa`mi amintesc cat de mult nu`mi plac relatiile serioase,sa experimentez lucruri diferite..sa cunosc o groaza de lume,nu neaparat prieteni…pur si simplu cineva/altcineva care sa ma scoata din rutina.
Si asta conteaza la final.

Desi se anunta un an mai dificil totusi,cred,ca in mainile noastre sta solutia pentru ca urmasii nostri sa nu sufere efectele dezastruoase pe care noi le provocam prin ”nesabuintele” noastre.

Hai ca m`am lalait destul.Ideea era ca va urez un An nou Fericit in care sa vi se implineasca toate,absolut toate dorintele si sa ne citim in continuare!

Niciun comentariu: