sâmbătă, decembrie 26, 2009

Sunt lucruri...

...care inca mai fac viata speciala... in ciuda lucrurilor care m-au impiedicat pe drum, reusesc inca sa ma bucur de dimineata asta. Pentru ca nu stiu cate diminteti la fel de insorite au sa mai fie. Pentru ca sunt lucruri ce te fac sa nu te mai simti vesnic. Lucruri ce te constrang si vrei sa traiesti tot ce se poate trai si asta cat mai repede. Iubiri fulgeratoare, distractii, prieteni, plimbari, lucruri mai putin marete, toate astea fac sa merite... pentru ca mi-am facut gauri in incaltaminte cat de mult am cautat, cate alte cai am incercat. Si am gasit...am gasit exact atunci cand ramasesem doar cu sireturile ;))...dar important e rezultatul. A fost fulgerator de frumos..... Tot ce face viata atat de frumoasa , lucruri care striga sa fie vazute, trec neobservate pana in momentul in care incepi sa iubesti. Si, cand incepe sa iti ploua, lucrurile astea se transforma. Pentru ca tot ce vad cand ridic privirea mai sus de blocuri, e "lucrul" care pe mine ma face fericita. Si atunci cand strig, nu primesc inapoi ecoul voicii mele, asa stiu ca am fost auzita. Nu doresc raspuns, ci , in lipsa unei foi de hartie, imi astern gandurile acolo.
Si , in ciuda firii umane, in ciuda faptului ca n-o sa fiu aici mereu, iubesc si durerea pe care o simt acum. Asta ma face om. Nu ma face cu nimic mai speciala si nici nu imi doresc asta. Pentru ca daca nu ar fi existat aparente, "lucrul" meu ar fi fost compromis...
Daca nu ar fi existat aparente, toti si-ar fi dat seama ca ma ascund de mine ...de frica de a nu inabusi iubirea cu prea multa iubire, de frica de a nu raspunde racelii cu o caldura neinteleasa...
E dimineatza ...si "lucrul" imi zambeste. Jocuri de cuvinte.... ganduri....iubire neinteleasa....toate astea am sa i le strig lucrului, si am convingerea ca nu se vor mai intoarce...

Un comentariu:

→GΕБЯGΊДИД← spunea...

Cat de ciudat..dar totusi cat de frumos. ;x