luni, decembrie 14, 2009

Pentru mine chiar a insemnat ceva.Pentru altii..nimic.


Si ce faci daca esti din nou dezamagita?..in cine mai ai incredere?sau mai bine spus mai poti vreodata sa te increzi in cineva?POATE CA NU!!Si se intampla sa fi tinuta in palma si sa nu apreciezi..pentru ca nu iti vine sa crezi,e ceva nou,care pentru tine pare imposibil,greu de atins desi ti se ofer pe tava.Am multe intrebari la care nu-mi raspund de ceva vreme,nu vreau a caut raspunsuri pentru ca mi-e frica de ce voi gasi..si ce ma vor impinge sa fac!!Sunt sigura de un lucru..ca roata se intoarce de cate ori este nevoie si stiu ca va veni clipa aia pe care o astept de mult!!



Eu nu vreau sa fac nimic daca nu simt..chiar daca acel lucru ma duce undeva unde nu ar trebui sa merg din nou..am mereu in cap o singura fraza:”poate de data asta e altfel”..sunt riscuri necesare pentru a gasi ce cauti..sau pe cine cauti!Ma enerveza cand acel ce caut este langa mine si nu pot sa vad asta..sau cand vad e prea tarziu!

P.S. Am lipsit cateva zile,ma precis doua,pt ca am fost bizi :) sambata maj(la Liviu) si ieri cu mâtz... :-<


Just listen&watch:

2 comentarii:

→GεбяGίдид← spunea...

Tnks ;*

madaaa. spunea...

:*