luni, decembrie 28, 2009

Ma hranesc cu promisiuni


(Da play si incepe sa citesti)



promiti sa imi dai tot?
promiti ca atunci cand totul in jur va parea de un final crunt, tu sa rasari ca soarele de dupa ploaie si sa ma prinzi de mana, sa imi juri ca nimic nu ne va indeparta?
promiti ca vei fi tu cel care daca voi avea vreodata ocazia sa zbor, sa imi dai aripi?
eu promit.
promit sa cred in tine.
promit sa cred in visele tale prostesti.
promit sa schimb totul si nimic.
promit sa apar atunci cand trebuie si sa dispar atunci cand nu trebuie.
promit ca vei fi primul si ultimul meu.
promit iubire.
promit razbunare.
promit sa fiu tot.
promit sa fiu cea mai dulce fericire si cea mai amara nefericire.
tu ce vei fi?


P.S. In ultimul mi-am neglijat blogul.Chestia e ca-mi petrec mult timp cu el,foarte mult chiar si nu mai am timp,vin foarte tarziu acasa si sunt obosita,neavand chef de nimic,doar de el...nu ma deranjeaza,incet incet devin dependenta de el.


Un comentariu:

Anonim spunea...

pOetO` ;x