duminică, decembrie 20, 2009

Leapsa

Leapsa de la Hypnotic Senses
Spune sa scriu 10 curiozitati despre mine.Let's see:
  1. Sunt egoista
  2. Nu-mi place sa ma contrazica cineva cand stiu si am dovezi ca am dreptate
  3. Tind sa cred ca banii nu aduc fericirea
  4. Nu-mi place sa vorbesc la telefon(de aceea rasp si foarte greu,sperand ca cel sau cea care ma suna va inchide)
  5. Nu-mi cand faci poze cu aparatul cuiva si respectiva persoana pur si simplu manifesta o lene incerta pentru a conecta aparatul la o mufa, ca mai apoi sa conecteze mufa la calculator si sa descarce niste amarate de adunari de pixeli.
  6. Imi place lectura... dar citesc foarte rar
  7. Ma enervez foarte repede
  8. Urasc persoanele inhibate
  9. Ma atasez foarte repede de cineva si pun suflet
  10. Urasc expresia:"Ce faci draga,ai mai venit pe la scoala?"
Leapa merge mai departe la Andea,Pawly,Elena si cine mai vrea din blogroll :)

2 comentarii:

Andea spunea...

tare ultima expresie:))

te inteleg ca esti mereu plecata prin Bucuresti :))

joke:D

hai poop.

Andea spunea...

la 5 e inclusa si pers mea?:d

:))

opus :-s