vineri, decembrie 11, 2009

In ochii tai este vantul care ma poarta in nestire catre un loc fara ganduri.Catre orasul “Iubire"



Mi-e frig.
Mi-e frig de viata asta,mi-e frig de situatie,mi-e frig fara tine.
Corpul meu miroase a acru acum,a amar,numai are dulcele gust ca atunci cand imi erai alaturi.
Si totul in jur doare.
Pana si tastele pc-ului dor.
Dor si zilele care nu se mai scurg odata,de fapt nu zilele,dor orele,minute,secundele,care parca si ele ma dusmanesc si nu vor a trece cat mai rapid pentru a te simte aproape.Sau cel putin sper sa te simt aproape..
Nu sunt capabila sa realizez cum s-a ajuns pana pe marginea prapastiei,nu sunt capabila sa-mi dau seama cat de repede am ajuns sa tin la tine,cat de repede(pot sa zic) sa te iubesc...Poate din cauza ca ai aparut intr-un moment greu din viata mea,cand cei din jur(la care nu ma asteptam)m-au dezamagit...Dar sunt fericita! E atat de frumos sa simti sentimentul pierdut.Dar tu?! Unde esti?Unde ti-este iubirea?Unde sunt eu in tine?Unde suntem noi?

Nici macar Universul nu mi-ar ajunge sa-ti arat cat ma doare,cat sufar,cat iubesc un strain.
Nici nu mai sunt eu.
Sunt doar un alt cadavru-viu.
Sunt eu..
Eu fara tine..



Kim Sozzi - Feel your love

Niciun comentariu: