marți, decembrie 22, 2009

I can be different tomorrow


Ei imi spun ca am o viata prea agitata, ca ma consum prea mult. Eu ma vad nehotarata si comoda. Afectiva. Spontana. Daca ma enervez, sunt calma. Ironia e arma mea. Daca sunt fericita, devin agitata. Si vorbesc mult. Nu prea am incredere in nimeni. Destul de greu sa ma cunosti. Apreciez originalitatea. Nu-mi imi plac oamenii care afiseaza din prima cum sunt si ce gandesc. Nu aleg frumosul. Prefer persoanele interesante. Ma pasioneaza fotografia, muzica, dar totusi sunt la o sectie de socio-umane. Pe viitor ma intereseaza jurnalismul si psihologia. Prea visatoare. Am iubit. Si o sa mai iubesc. Ma poti vedea lafel multa vreme. Dar gandirea mea se schimba in fiecare luna. Uneori scriu. O simpla melodie imi poate strica starea intreaga zi. In 3 secunde ma pot forta sa plang fara motive recente. Uneori impulsiva. Daca pot amana ceva, o fac imediat. Muzica ma streseaza mereu. Dar am nevoie de ea. Citesc oamenii destul de repede si corect. Unii spun ca zambetul meu ascunde multe. Deci zambesc des.

Niciun comentariu: