vineri, decembrie 18, 2009

E ca si cum ai crede in fantome.

Peste tot unde ma uit,unde citesc se vorbeste despre prietenie.Par absurda ca deschid iar subiectul asta.Vorba `ceea “cui nu-i place sa nu se uite”.

Asta citeam un citat despre prietenie.Pana la urma,daca stam bine sa ne gandim noi nu suntem prieteni.Noi nu avem prieteni.A,ca acele persoane care le intalmim atat de des,uneori zi de zi ,ii consideram prieteni.Asta e altceva.

Stii,cand ai anumite “probleme” sau dezamagiri,sau mai stiu eu ce,apelezi la el.[Ma refer la om,la prieten].Da,te asculta,sau cel putin asa crezi tu.Si stii de ce?Pentru ca la randul lui va avea si el nevoie.

Poate crezi ca scriu postu` asta ca m-a dezamagit un prieten,sau ceva de gen.Nu.O fac asa,pur si simplu,pentru a te face sa-ti dai seama ca nu ai prieteni.Pentru a nu iti parea rau mai tarziu.

Revenind.Azi mi-am dat seama,ca de fapt,daca tu chiar ai avea o problema adevarata,daca Doamne Fereste patesti ceva,sau nu stiu,de exemplu nu mai poti merge(nu fac referire la cineva anume,vorbesc in general)ei ar veni la tine?Chiar crezi ca din acei “multi” prieteni ai tai te va vizita cineva zilnic,te va intreba cineva zilnic daca iti e bine,daca ai nevoie de ceva,daca ai nevoie de sustinere morala?Nu.Stii,acum nu realizezi.Dar,atunci vor fi langa tine,doar familia.Mama,tata,fratele sau sora.Lor chiar le pasa de tine.Dar nu,noi nu realizam asta acum,noi ne iubim prietenii,ce ne pasa noua de rude,doar le vedem zi de zi.

Poate mai tarziu,peste ani si ani imi vei da dreptate.Si eu imi iubesc prietenii,dar datorita familiei care o pretuiesc din ce in ce mai mult,am realizat ca prietenii mei nu fac doi bani,si ca,daca acum ,una din rudele tale nu iti da importanta,si “tine” mai mult la prietenii tai,stai linistit/a va realiza ca de fapt,doar pe tine te are.

P.s:nu vreau sa par ironica,dar vei vedea ca asa e.

P.s2:Scuzati greselile de ortografie,dar nu am chef acum sa corectez.:)





4 comentarii:

eLena. spunea...

eu am ajuns sa te consider k o sora, dar citind ce ai scris aqm, nu stiu ma intristez
eu ce sunt pt. tn?
TE IUBESC!

^PaWLy spunea...

Eu, nu stiu ce sa cred!...

Tu ai dreptate, intr-un fel. In afara de Elena nici eu nu prea am 'prieteni'...

Pana acum ceva timp te consideram si pe tine a-mi fi prietena, dar apoi... ceva a schimbat asta, si sunt sigura ca tu nu ti-ai dat seama atunci de ce spui, si nici acum nu iti mai amintesti. :)

Poate are o mare vina si faptul ca in ultimul timp nu am mai vorbit ca inainte, si nu stiu de ce, dar nu pot avea incredere in tine! :)

Si atat! :) Daca vrei, si daca te deranjeaza ceva poti sterge comentariul. :) Eu am spus ce aveam de spus, si am fost sincera.

Poate imi este dor de tine! :-s :x

:*

^PaWLy spunea...

Nu am spus niciodata ca nu te-am iertat, sau ca as fi fost vreodata suparata pe tine. :) ...pt. ca sti cum e, Se iarta dar nu se uita!...

Stiu ca toata lumea greseste...si eu mereu iert repede. Nu e vorba ca as fi suparata pe tine sau ca as avea ceva cu tine, dar ti-am spus, pur si simplu nu mai pot avea incredere in tine, si chiar nu stiu de ce...

...si daca te referi ca nu mai am incredere in tine din cauza lumii, poate asa e, dar si tu, si eu, avem partea noastra de vina. :)

:-< dor de tine, dor de noi :X ! :)

madaaa. spunea...

ai mare dreptate..