luni, decembrie 07, 2009

Devii o arma, te descarci silentios in interior, nu te desfaci pentru nimeni, tre' sa pari mereu superior.


Stii?! Tot insirui eu pe aici ca nu-mi pasa de gandurile altora in legatura mine,ca nu-mi pasa ce eticheta au lipit uni pe mine,dar cred ca ma mint singura. Frate,e imposibil sa nu "te uiti in gura lumii",cand vezi ce concepti au sau ce pot "inflori". Si asta de ce?Pentru ca nu am incercat niciodata sa pacalesc pe nimeni.Nu am vrut sa-mi ascund adevarata infatisare si personalitate,asta sunt,ma placi asa cu fixurile mele sau nu.E simplu! I-am lasat pe ceilalti sa creada despre mine ce vor. Dar s-au pacalit singuri. Nici macar nu s-au deranjat sa afle cine sunt. In schimb au facut din mine un personaj.Are rost sa ma impotrivesc?

E limpede ca au iubit pe altcineva in locul meu. E pierderea lor. Pentru mine e suficient ca si-au macinat mintea cu toate povestile astea. Chiar numai si pentru atat sunt mai buna decat ei. :)


P.S : super melodie ;x si super videoclip(mai bine spus,sandalele sau cizmele ,ce sunt alea,sunt super :"> )

5 comentarii:

Andea spunea...

stiu melodia ;;) :P

e fUaina,
fUaina a la andreea ;))

;*

eLena. spunea...

aly stai linistita...suntem cam in aceasi situatie
da noa` `gura lumii`, cate am auzi si despre mine...pakt k nu stiu sa vada mai intai cum e omu` si apoi sa zik de el
tot ce fac ei e sa judece chiar dak nu au acest drept :|

te iubesc!

^PaWLy spunea...

ji eu vroiam sa imi pun melodia aiaaaa
:))
besk

TiNkY º• º PiNkY spunea...

Va iubesc!;x

Andea spunea...

cel mai simplu spunele in fata:

"cunoaste-ma inainte sa ma judeci!"

sunt sg ca'i va atinge la suflet..:D