marți, decembrie 01, 2009

Decembrie

M-ai lasat undeva,in mijlocul tuturor,cersindu-ti prezenta,ce-i cu intarzierea asta?Obisnuiai sa fii punctual,dar se pare ca traditiile se schimba cu fiecare an..Asteptarea ta m-a facut sa impodobesc peisajul vietii mele cu globuri de gelozie si beteala de stres,pana si instalatia s-a ars.Sfarsitul lui Noiembrie a fost cam tragic,ne-am aruncat tot felul de culori reci..nude..Sper sa ma ierte pana anul viitor.

Dar sa lasam problemele de-o parte,macar pentru o zi.Tu ce mai faci?Ti-am lipsit?

Cu un temperament rece,pe mine ma incalzesti tot timpul.Cel mai mult imi placeau atingerile tale ce lasau in urma mirosul proaspat de portocale..Sa nu uit de gustul ametitor de scortisoara imprastiat pe buzele mele sfasiate de placere..

Dar stii ce?Anul asta vreau sa ninga ca-n povestile cu zane!Vreau sa fim personajele secundare in mijlocul tuturor,sa inghet cu drag in palmele tale..

Vreau magie.

Vreau sa adun intreaga ta fiinta intr-un ciorap de Craciun si sa il asez deasupra semineului inimii mele.Si am sa-mi las zambetul de-o parte,doar pentru tine!

Asadar,Decembrie,o portie de dragoste,te rog


Niciun comentariu: