joi, decembrie 10, 2009

Azi imi place sa aberez!

Simt fiecare parte a corpului mult prea agitata pentru sezonul asta,mult prea fierbinte si adormita.Lenesa.De cateva zile nu mai sunt eu.Ma simt de parca n-as mai fi aici,dar totusi sunt.Vorba `ceea:”Cand totul se transforma in cenusa,ceva mai ramane intreg”.Si timpul trece cu o nesimtire exagerata pe langa mine,aproape invizibila,fara sa-mi dea ocazia de a-l soarbe din priviri din doua clipiri lungi si amortite de vant.Insa timpul nu-si arunca nicaieri ancora.Nu are nici fata,nici spate,nici laturi.Timpul nu are nici rasarit,nici apus.Se spune ca timpul distruge tot ce avem mai pretios,el nimiceste orice.Oare asa e?Oare timpul nu face decat sa imbatraneasca lumea?Oare nu ne intinereste totodata?Nu stiu cum de si-a permis oboseala sa ma acompanieze fix acum.Acum cand am atat de multe de facut,de rezolvat,de aruncat,de descoperit..

Totul mi se pare absurd si undeva prea mult.Nimic nu mi se mai pare nou sau amuzant.Iar noi..Jucam acelasi film alb/negru care va rula la nesfarsit..

P.S. Astazi,10-12-2009,a avut loc prima cearta dintre noi doi :(


P.S.2 Ma delectez cu un Kinder Delice,asteptand sa ma suni si ascultand o melodie super,gasitta pe blogu' ei :

Niciun comentariu: