miercuri, decembrie 16, 2009

Amintiri ce-mi incalzesc sufletul


Astazi,iesind afara si luand "legatura" cu zapada,mi-am adus aminte de vara si tot odata de mare.Anul asta chiar am simtit ca "am crescut".Am avut o vara destul de frumoasa,mai ales partea in care am fost la mare.Poate si din cauza ca am fost fara ai mei,doar cu o fata.As fi preferat sa mergem cu trenul,adica era mult mai sigur si intalneam si persoane noi.Dar asa masina ne-a fost de mai mult ajutor,deplasandu-ne unde vrem si cand vrem,mai ales fitza :))

Iubesc marea,e imposibil sa nu o iubesti.Mi-am aduc aminte de un post gasit in vara care suna cam asa:

Mi-am dorit sa renasc din ea.Mi-a fost visul copilariei si acum imi spala cele mai dureroase si apasatoare ganduri.Lumineaza puternic in adancul meu si aduce la suprafata adevarate comori.Ma lasa sa plutesc alaturi de corali si alege,ma indruma spre abis si imi deschide cai uitate de vreme. Ma ridica pe un piedestal de scoici si ma unge cu miresme dulci purtate de valuri.Norii imi sunt val de gheata ce-mi potolesc rapid setea de libertatea atat de inselatoare.Nuanta asta imi face cantecul mai lin si vorba mai usoara,multumesc valurilor pentru valtoarea in care m-au tinut prizoniera,liberatatea nu-i asa cum am sperat….

Sper ca vara care va venii va si mai frumoasa si voi ramane si cu mai multe amintiri :)
Hai noapte buna ;*

Niciun comentariu: