miercuri, decembrie 09, 2009

Nu ne-am nascut in locul potrivit

Am venit :) Am fost la Bucuresti... Si nu o luati ca pe o excursie :)) Ce am trait ieri,nu vreau sa mai traiesc inca 1000000 de ani de acum-ncolo,desi pe 20 aprilie merg iar :))

Am plecat luni spre marti,la 2 si ceva dimineata,am ajuns acolo(eu si cu ai mei) la 6 a.m
Am stat in afurisitul ala de spital de la 7 a.m la 7 p.m ,da,am facut o radiografie si dupa am stat pe o banca si am ascultat Vibe fm si One fm,pt ca thanx god acolo e fregventa,nu ca la Brasov. In fine,ce am putut vedea in atatea ore?N-ai vrea sa sti,dar sa vezi... Copii de toate varstele,de la cateva luni,la 17-19 ani. A da,si am mai vazut in baiat 8-> fara cuvinte :))
Fete triste,fara speranta,iar parinti lor si ei ii priveau pe idioti astia de doctori,dumnezei...Le spuneau profesori,fi serios maaaaa!!!! Un profesor nu-si trateaza pacienti cum a facut "profesorul" meu. Inteleg ca esti obosit,ca ai avut o operatie lunga si grea,dar uite-te in jur,esti asteptat de atata lume care a venit din toate calturile lumii,noi platim asigurari medicale,noi nu am mancat,nu am dormit,putin iti pasa,nu? Banu' sa iasa... Pai sa-ti spun ceva,nu e asa,altii se chinuie cu niste fiare in ei,intr-un carut,cu niste dureri.
Era un baietel de vreo 6-7 ani,care avea un picior in ceva de fier cu niste fiare subtiri prin picior,dintr-o parte in alta,adica intra pe o parte si iesea pe cealalta...Nu putea sa se miste,statea intr-o patura ,asezat pe 2 scaune,nemancat,nedormit atatea ore...Mititelu' mai avea puterea sa zambeasca cand cineva il mai intreba cate ceva.Tatal lui statea langa abia abia daca isi mai putea abtineau lacrimile...Saraci lipiti au venit tocmai din cuca macai,ca dupa profesorul sa urle la noi sa avem rabdare si nu stiu ce ca el nu e obligat sa stea atat,ca are concediu fara plata si plm.Dar nici noi nu suntem obligati sa stam atatea ore pt ca nu se respecta lista si sa intra in cabinet dupa lista banilor...
Mersi "profesorule" ca ai injosit-o pe mama si ca nu mi-ai explicat si mie ce dracu o sa se intample cu mine,de ce am nevoie de 2 operati in loc de una...
Si ii multumesc asistentei,care,chiar nu era obligata sa stea peste program si care a reusit sa ma programeze"pe ascuns" pe 20 aprilie...

Ceva bun?DA! mi-am luat albumul lui Guess Who.


Si pentru ca am vazut cata nevoie au unii de noi postul asta il dedic Lucianei :(
(click pe poza pt mai multe detalii)

2 comentarii:

Andea spunea...

pff

naspa:|shlol

eLena. spunea...

Doamne...aq` doctorii umbla numa` dupa bani nu se gandesc k in orice moment poate sa moara un om, nu poat sa gandeask kt poate suferi o persoana q dificultati :|
iar pt. micutza Lucia sper k se va vindeca de leucemie, am pus si eu pe blog linku` si imagine q ea :-<
si Aly chiar dak tre` sa faci 2 operatii stiu k vei trece q bn peste ele k esti o persoana puternik, iar eu una sunt alaturi de tn.
TE IUBESC!