sâmbătă, noiembrie 14, 2009

Suspinele sunt de la toti…toti avem suflet.toti suferim,plangem,radem si ne enervam!



Vremea de afara ma indispune total…stiu ca imi doream sa vina vremea asta,dar parca acum regret…sunt trista din cauza a ceea ce e afara…Sunt total istovita de nesfarsitele lupte ce inima mea le-a purtat…intre timiditate si orgoliu,frica si curaj…nimic nu e mai dezgustator decat persoanele pline de importanta,imbufnate si convinse ca au tot dreptul sa-si manifeste nemultumirea oricand oriunde oricum…si mai ales tonul…deci eu asa sunt…nebuna ca vorbesc eu mai tare si ma rastesc dar imi cer scuze…stiu cand gresesc,plec capu cand imi recunosc vina,da’ cand nu sunt vinovata ori imi apar pielea..ori nu…Si mereu trebuie sa stii ce ton sa folosesti..pentru ca tonul care l-a folosit l-ar fi scos din sarite chiar si pe cel mai putin susceptibil(suparacios) om decat tata:))…In ciuda acestor rezonabile reflectii tot izbucneste nemultumirea sub forma unui potop de cuvinte grosolane care incetul cu incetul incep si pe mine o sa ma scoata din sarite…adica daca tu vii si ma masori cu o privire rece,plina de cel mai suveran dispret,normal ca ma uimeste privirea respectiva,dar nu ma surpinde mai mult decat daca as fi inteles ce exprima intr-adevar…Si desluesc un fel de vaga speranta intr-o razbunare dintre cele mai crunte…Pentru prima ora…as vrea ca o persoana care ma trateaza si m-a tratat rau ..sa pateasca aceeasi chestie…inzecita chiar….insa din fericire am ramas impasibila(nepasatoare) la toate atentiile ce li se acorda acestor persoane…

Ma las prada tuturor chinurilor geloziei.Nemarginita mea naivitate,ma ajuta intotdeauna…Increderea in oameni imi potoleste durerea…si imi repet in minte fraza”Ei,ma iubesc..inca nu ma dispretuiesc”..dar imi reprosez pe loc aceasta diminuare de durere ca pe o dovada de slabiciune…

Oricum ar fi…oamenii sunt parsivi,sunt exceptii de la regula 1 la 20..asa ca alegeti-va bine prietenii..si nu le acordati niciodata increderea 100%…pentru ca nimeni nu merita…toti sunt pentru ei…FALSITATEA e calitatea lor n0.1…feriti-va de ”magarus”:))

Niciun comentariu: