sâmbătă, noiembrie 21, 2009




Sunt unica pentru ca sunt eu, si nu tu.Acum imi dau seama, vedem clar diferit lumea.Sunt unica pentru ca imi modelez realitatea cum vreau, o imbogatesc, o fac mai interesanta.Totul sta in detalii.Ma uit in jur si aleg.De exemplu, peretele din fata mea.E alb.Intr-adevar, e simplu si frumos, dar este plictisitor.Ma pierd in culoarea imaculata si brusc am o revelatie.Daca vreau il populez cu lumi fantastice, imaginate de mine.De exemplu, un univers fabulos, locuit de iepuri stupid de veseli,care se joaca si se harjonesc pe aceasta caldura,in zapada.Asta sigur va face albul unic, iar prin el, voi fi si eu la fel.Trebuie doar sa vreau.
Sunt sigura ca nimeni nu va intelege nimic din acest post,cert e ca nu prea este ceva de inteles,adica fiecare are libertatea de a interpreta liber postu'.
Anyway :-j Aberatii!!Ora tarzie (1:52) si lipsa de calciu...:-<

Niciun comentariu: